Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 20:15 - Щастие
Автор: emobohem Категория: Други   
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2021 21:56


ероТЕЖКО и експреСИВО ми стана от благоРАЗГУЛЕН нощен живот , забЛУТАНЕ по ДИВОтеки , простиКУПКИ , канещи ме в БЛУДОарите си , въртеЛЕТКИ , обещаващи епикуРАЙСКИ НАДслади , уж енигМАГИЧНИ , а ПУСТИтутски , чисто обезуМЯТАНЕ от креват в креват , незадоволима жадНОВОСТ , преминаваща в ероТЯГОСТНО разОЧАРОВАНИЕ от уж елаСТЕГНАТИ дупета и епидерМАЗНИ личица , КЛЕПОуми и мазоХИЩНИ , писна ми от етиКОКЕТНО свирКАНЕНЕ , от лежиТУРКИ , благоСКУЧНО правещи луТАЙНО рогоНОВОСТИ и това ЕКЗОтипие ги УДАВНИКвява - живоРОБНИ бубоЛЕПКИ , експлоВДИГА ми се кръвното от това единоНАХАЛИЕ , не ми се уЧАСТва в подобен ДВУет , вместо ексТАЗ , бърЗОРЛЕМ обраБОДВАМ подРЕДната дърЖАДКА , от безизХОДния лабиРИНГ изПАДАМ в мъжКИСЕЛО мълЧАЯНИЕ , дразня се от лаЗУРЛЕНОто плачЛИГАВО възклиЦАПАНЕ с имитации на ЕМОция и после скуКАЕЩ се търся раДОСТАТЪЧНОТО ми ОКИ , тази ДУМОтевица , родена от самоТНОчувствието на млаДЕЕН или стаРУХНАЛ ум , празноДУМкащ със сЛОВесни игроСЛОЖНИци , ще се посрещне тягостноПРИЕМНО от аксеНЕРВИРАНОТО покоЛЕНие голиШАРЕНИ птичета , които ограМОДЯВАМ понякога ефекТИПНО , уча ги да улавят момента с краката си , а те се безГРИЖАТ боЛЕНИВО по тъЖЕНСКИ . сМЯТАТ ме за хиТЪП , ако ги заплаЩАВЯ добре и не искат разуМЪТЕНИЦИ , а забогаТРЯБВАНЕ , приВЛАЧАТ се към домоПРИТЕГАТЕЛНО дърЖАДИЕ , жажДАВЯТ се от бавНОВАТОРСКО възДУХАНЕ и гръмоГЛАСкаво оГЛАМОтяване , учат КАЛОРИтметика и обМЕНТЕНЕ на мисли . люБОЛНИ от самотНОСТАЛГИЯ , иМИТират мълЧАРие и уклонЧИННО приемат мускуНАТУРАта и мисията ми на изИСКАН кървоДЕЛЕЦ , като ВЛЮБкаво ме ВЪВземат и подСТОЯтелно и любоПЛЪТНО тез ГРЪДли ГОРДОворят за саМОТАЕНЕто си до двуБРОЯ с мен , та ноЩЯ ща не ща ги мляЩЯ и с УМНОволствие чат - пат УЖсещам , че моминският ИМитиран писък преминава в женски и си казвам и на толкоз сПОЛай , ай , ай .


Тагове:   живот,   секс,   скука,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emobohem
Категория: Други
Прочетен: 19821
Постинги: 16
Коментари: 6
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930